Az elektromos teljesítmény új szintje.

A lélegzetelállító menetdinamikát, valamint ultragyorsan tölthető, 800 voltos akkumulátor-rendszert kínáló, úttörő elektromos Streamliner szedán teljesítménye megbabonázó. Olyan élvonalbeli, kifejezetten elektromos járművekhez fejlesztett platformra épül, amely túlzás nélkül technológiai mérföldkőnek tekinthető.

Menetteljesítmények

Válasszon teljesítményt és hatótávolságot.

A mobilitási szükségletekhez és a kívánt teljesítményhez igazodva az IONIQ 6 normál vagy hosszú hatótávolságú akkumulátorral, illetve hátsó- vagy összkerékhajtással választható. 

A Hyundai IONIQ 6 tisztán elektromos szedán első és hátsó villanymotorja.

Akkumulátor és hajtáslánc

Hatótávolság (WLTP vegyes ciklus)

Teljesítmény

Gyorsulás

0-100 km/óra

Végsebesség

Energia-felhasználás (kWh/100 km)

53 kWh (egy villanymotor - 2WD, 18" kerekek)

429 km

151 LE

8.8 mp

185 km/óra

13.9

77,4 kWh (egy villanymotor - 2WD, 18" kerekek)

614 km

229 LE

7.4 mp

185 km/óra

14.3

77,4 kWh (egy villanymotor - 2WD, 20" kerekek)

545 km

229 LE

7.4 mp

185 km/óra

16.0

77,4 kWh (kettő villanymotor - AWD, 18" kerekek)

583 km

326 LE

5.1 mp

185 km/óra

15.1

77,4 kWh (kettő villanymotor - AWD, 20" kerekek)

519 km

326 LE

5.1 mp

185 km/óra

16.9

Testre szabható teljesítmény, gombnyomásra.

Tegye egyedivé a vezetés élményét: az IONIQ 6 teljesítményének számos paraméterét kedve, illetve az adott helyzet szerint módosíthatja.
  1. A Hyundai IONIQ 6 My Drive üzemmód-képernyője, kormányerő beállítása.

    Kormányerő.

    A kormány üzemmóddal beállíthatja a kormánykerék elforgatásához szükséges erő mértékét. Sport állásban feszesebb, pontosabb a kormányzás: kisebb a rásegítés mértéke, és közvetlenebbek a kormányreakciók, mint Normál állásban.



    • Normál
    • Sport
  1. 1
  1. A Hyundai IONIQ 6 My Drive üzemmód-képernyője, motorteljesítmény beállítása.

    Motorteljesítmény.

    A villanymotor(ok) teljesítményét a következő fokozatokban módosíthatja:

    • Maximális
    • Normál
    • Minimális
  1. 1
  1. A Hyundai IONIQ 6 My Drive üzemmód-képernyője, gázpedál érzékenység beállítása.

    Gázpedál érzékenysége.

    Az elektromos járművek késlekedés nélkül bocsátanak tekintélyes mennyiségű forgatónyomatékot a vezető rendelkezésére, így a gázpedál lenyomásakor ténylegesen megugranak. Az IONIQ 6 esetében azonban módosítható a gázpedál érzékenysége, ha finomabb vezethetőségre vágyunk. A következő lehetőségek közül választhat

    • Magas
    • Normál
    • Alacsony
  1. 1
  1. A Hyundai IONIQ 6 My Drive üzemmód-képernyője, összkerékhajtás üzemmód beállítása.

    Hajtási mód.

    Az összkerékhajtású (két villanymotoros) kiviteleken a következő lehetőségek közül választhat:

    • AWD (összkerékhajtás)
    • Automatikus AWD
    • 2WD (hátsókerék-hajtás)
  1. 1

E-Active hangzás-tervezés + BOSE.

Az elektromos közlekedés új hangja. Tegye még inkább érzelmekben gazdag élménnyé a vezetést az e-Active hangzás-tervezés segítségével. A Hyundainál első ízben alkalmazott szolgáltatás kifejezetten erre szolgáló vezérlő egységek, valamint a fedélzeti BOSE prémium audiorendszer segítségével virtuális menethangot állít elő, ezzel téve még inkább magával ragadóvá a vezetés élményét. Az optimális hangzást olyan változók alapján határozza meg a rendszer, mint a menetsebesség, a forgatónyomaték, vagy a gyorsítás mértéke.

Shift-by-Wire és i pedál.

A Hyundai IONIQ 6 kormányoszlopra szerelt, elektronikus irányváltó egysége.

Kormányoszlopra szerelt, elektronikus váltóvezérlő.

Egy ujjal kezelhető. Az elegáns, forgótárcsás irányváltó a kormányoszlopon kapott helyet. Gyorsan, ösztönösen és pontosan kezelhető.
A Hyundai IONIQ 6 kormánykeréken elhelyezett váltófülei.

i-pedál.

A regeneratív fékrendszer erősségét a kormánykerékre szerelt váltófülekkel szabályozhatja: a rendszer a villanymotor(ok) segítségével lassítja az autót, és közben tölti az akkumulátort.

Töltés

Kevesebb várakozás. Több rugalmasság.

Az innovatív 800V-os akkumulátor rendszer a jelenleg elérhető egyik leggyorsabb töltést teszi lehetővé, ugyanakkor az IONIQ 6 a 400V-os és váltóáramú töltést is támogatja.

Zöld szoknyás hölgy egy épület előtt tölti a Hyundai IONIQ 6 szedánt.

Többféle feszültségű töltőrendszer.

Gyorsabban megkezdheti, és gyorsabban befejezheti a villámtöltést. A 400V / 800V technológia lehetővé teszi, hogy amennyiben az egyik töltőtípus foglalt, fennakadások nélkül használhassa a másikat.
A Hyundai IONIQ 6 fedélzeti töltőjének működését szemléltető panel.

11 kW-os fedélzeti töltő.

A nagyteljesítményű fedélzeti töltő rugalmas váltóáramú (AC) töltést tesz lehetővé: töltse autóját éjszaka, otthon, vagy a parkolókban, üzleteknél telepített nyilvános töltőpontokon.

Modern töltési teljesítmény.

Az IONIQ 6 rugalmasan, többféle módon tölthető. Villámtöltővel mindössze 15 perc alatt 351 kilométerrel növelheti a hatótávolságot, vagy az otthoni váltóáramú fali töltőboxról reggelre teljesen feltöltheti autóját. Az innovatív 800V-os akkumulátor rendszer a jelenleg elérhető egyik leggyorsabb töltést teszi lehetővé, ugyanakkor a technológia a 400V-os és váltóáramú töltést is támogatja.

Akkumulátor

350 kW villámtöltés

10-ről - 80%-ra

50 kW gyorstöltés

10-ről - 80%-ra

Normál töltés

(11 kW / 7 kW)

53 kWh

18 perc

58 perc

5 óra 25 perc / 9 óra

77.4 kWh

18 perc

73 perc

7 óra 10 perc / 12 óra

15 percnyi töltéssel...

Nézze meg, hány kilométerrel növelheti hatótávolságát 15 percnyi töltéssel.

0 km

77.4 kWH akkumulátor

Milyen hosszú a napi ingázása?

Számolja ki az ingázási napok számát a két akkumulátor opció esetén. (77,4 és 53 kWh akkumulátorkapacitás)

120 km

77.4 kWh

5

nap

töltések
között

53 kWh

3

nap

töltések
között

Ahogy a belső égésű motorok (ICE) üzemanyag-hatékonyságát számos tényező befolyásolja, az elektromos hatótávot az akkumulátor mérete, az Ön vezetési stílusa, a külső hőmérséklet és a szállított utasok száma is befolyásolja.


Egy ember néhány lépésnyi távolságból hátulról közelít a Hyundai IONIQ 5 felé.

Ismerje meg részletesen az elektromos közlekedés alapjait.

Tájékozódjon a töltési időkről, az otthoni töltőboxokról, a töltőkábelekről és csatlakozókról, valamint a költségekről.